Sipas përkufizimit në Ligjin nr. 13/2016 “Për mënyrën e ofrimit të shërbimeve publike në sportel në Republikën e Shqipërisë”, “Shërbim publik” është produkti që u ofrohet nga institucionet e administratës shtetërore, të pavarura dhe të qeverisjes vendore, brenda juridiksionit të tyre, personave fizikë dhe juridikë, në bazë të kërkesës së tyre dhe që rezulton në një përgjigje të formave të ndryshme, si certifikatë, licencë, leje, vërtetim etj., nga institucioni përgjegjës, i parashikuar në ligj. Në funksion të administrimit më të mirë të proçesit të ofrimit të shërbimeve si dhe rritjes së transparencës ndaj qytetarëve janë hartuar Kartelat Informative të Shërbimeve të ndara sipas sektorëve të cilat ofrojnë të dhëna të rëndësishme mbi mënyrën e aplikimit dhe ofrimit të shërbimeve;
Sektori i Kontrollit të Territorit





